''Ari'' by Ariana Grande v ČR

Hey, hey! Nyní si už můžete koupit parfém Ariany Grande ''ARI'' v České republice. Dorazil sem také Hair Mist For Her (Vlasový parfém) a Tělový peeling. Je to skvělé, mám z toho obrovskou radost. Už jsem to psala i na můj blog o Arianě a Victorii Justice Shows-nick.blog.cz . Dolů vám napíšu ceny. Doufám, že vám to udělalo taky takovou radost jako mě. Jsem moc ráda. Akorát mě trochu štve, že ji sem dovezli až teď před Vánoci, protože většina lidí už má nakoupené dárky (např. já :D ) takže pochybuju, že ji dostanu na Vánoce, ale doufám, že co nejdříve. Jinak až ji budu mít udělám tady potom recenzi, pokud byste chtěli, kdyžtak to napište pod tenhle článek. Ceny v celém článku.
Jinak parfém, hair mist i tělový peeling si můžete koupit v Douglasu, pokud ve vašem městě není Douglas, můžete si jej objednat (linky v celém článku) :)



 


01. Parfém ''Ari'' 30ml - 825 kč
02. Parfém ''Ari'' 50ml - 1100 kč
03. Parfém ''Ari'' 100ml - 1375 kč
04. Vlasový Parfém 150g - 412 kč
05. Tělový peeling 150g - 412 kč




                                                                                      -xoxo Tori <3




Žádné komentáře:

Okomentovat