#1 Winter Tag


 Hey hey! :) Jelikož jsem tu už chvíli nebyla, tak jsem chtěla alespoň něco napsat. Teď spíš přidávám na můj blog, který mám ráda úplně nejvíc:3. Napadlo mě udělat tag, protože zatím tu žádný ještě nebyl:) příští článek by měl být ''Christmas Songs.'' doufám, že vás to bude bavit! ;)

1.Jaký film je v období Vánoc tvým oblíbeným?
Já mám strašně ráda ''Sám doma.''. Není tu napsaná pohádka, jen film:)

 2.Jakou vánoční písničku máš nejraději?
Já mám dvě takové nejoblíbenější. Jednou je ''Last Christmas'' (cover verze od Ari) a Santa Tell Me (opět od Ariany)

3.Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Já mám o vánocích nejraději kombinaci bílá a modrá. Takže bílá a modrá:)

4.Je štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Já se určitě hezky obléknu a upravím.

5.Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?
My otevíráme své dárky večer. Nejsme američani, aby k nám ''přišel'' Santa Claus a ráno bysme si otevřeli, to fakt ne. Ameriku zbožňuju, ale máme své zvyky:) Takže večer, asi kolem 17:00 - 18:00:)

6.Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?
Perníčky umím, ale chaloupku fakt ne:D

7.Co děláš o vánočních prázdninách?
Já se dívám na pohádky a filmy, jím a jsem ráda, že mám volno:):O

8. Máš nějaké vánoční přání?
Mám. Aby byl příští rok lepší, abysme byli všichni zdraví a tak. Stejně jako loni, ale to sem psát nebudu:)

9. Už víš, co bys chtěla najít pod stromečkem?
 Vím, vím. Chtěla bych tam najít můj cardigen, který na mě čeká už od září:( :D . Potom oblečení a strašně bych chtěla dostat parfém ''Ari''. Ikdyž pochybuju, ale snad:)

9. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Vůně svíček, cukroví a samozdřejmě ovoce a skořice.

10. Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo?
Já mám ráda strašně moc bramborový salát. A celkově saláty. Také si ráda dám chlebíček, cukroví a další. Jediný co mi na vánocích vadí, že nesportuju nebo nemám nějaký pohyb, protože si pak připadám jak pecka co sedí doma a přibírá:D. Jinak vánoce lovuju<3
xoxo Tori<3

Žádné komentáře:

Okomentovat