Review - Cosmetics

Dnešní článek budou nějaké recenze na kosmetiku. Teď vyšel článek taky o kosmetice ,takže potom už o kosmetice moc nebude. Samozdřejmě je to můj názor na tu danou věc, takže někomu se to může líbit a vyhovovat mu to, ale mě třeba ne.

0.01 POWDER

Miss Sporty
První věc je pudr. Mám tu pár pudrů, některé jsou špatné (pro mě) některé dobré (podle mě).
 
První pudr je od Miss Sporty. Je to opravdu super značka, ale podle mě se jim ''řada'' So Clear moc nepovedla. Tenhle pudr je dobrý, jako normální pudr, ale moc dlouho nevydrží. Já když jsem ho měla v kosmetické tašce (úplně nový) tak sám od sebe ''praskl'' a začal se ten pudr drolin. Jo jasně, každý pur to tak udělá časem ,ale tenhle když byl nepoužitý? To je trochu blbý no.Taky máte na výběr jenom ze 3 odstínů ,což mi taky celkem vadí.

Tenhle pudr je už lepší. Je super. Jo ,když jsem zkritizovala pudr od Miss Sporty So Clear za to, žeje na výběr ze 3 odstínů a tenhle má výběr ze 4 odstínů tak je to blbý no. Ale nedrolíse a vydrží celý den. Nebo aspoň já jsem se nemusela přepudrovávat.



0.02 CONCEALER
3 korektory ,které jsem zatím vyzkoušela.

Miss Sporty
Zase tu je Miss Sporty a opět řada So Clear. Tentokrát ,ale korektor. No myslím ,že u toho pudru jsem to řekla jasně, prostě špatný.
 


Astor
Tenhle korektor jsem si moc oblíbila. Dobře kryje a vydrží skoro celý den.
 

0.03 MAKE UP

Rimmel london
Tenhle make-up jsem vyzkoušela zatím jako jediný. Ale kryje středně ,ale zase vydrží.
 

0.04 MASCARA 

Tak tohle si myslím ,že je individuální. Každý rád používá jiou řasenku a jinný ''tzp'' nebo prostě ten štěteček :D Někdo tlustší, někdo tenší.

Tohle by bylo v tomhle článku všechno.

Luvuju Penguina! Janey
 


 








Žádné komentáře:

Okomentovat